کسب نشان ملی حکمت توسط گوشتیران

detail-blog
  • تاریخ انتشار : چهارشنبه,۲۰ تیر
  • مدت زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • دسته بندی : خبری

گوشتیران در دومین جشنواره ملی حکمت نشان ملی و لوح تقدیر دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی گوشتیران، دومین جشنواره ملی حکمت (حمایت از کالای ایرانی و تولید ایرانی) با شعار “تحقق اقتصاد عدالت محور مردم پایه” با حضور مدیران‌ ارشد دولت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و شرکت‌های برتر کشور در سالن‌ همایش‌های بین‌المللی صداوسیما جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

در این رویداد ملی نشان رهبران اقتصادی به محسن هادی زاده مدیرعامل شرکت پروتئین گستر سینا(گوشتیران) اهدا گردید.
گوشتیران به نشان ملی حکمت به پاس تولید داخلی و پیشرو در صنعت صنایع غذایی با تولیدات با کیفیت در صنعت محصولات پروتئینی از جمله،سوسیس،کالباس،ناگت،برگر و .. دست یافت و مورد تقدیر قرار گرفت.
کارخانه گوشتیران اولین تولید کننده فراورده های گوشتی در کشور می باشد که فعالیت خود را با نام آرزومان در سال ۱۳۰۴ آغاز کرد.
گوشتیران با افتخار در شمار برندهای پیشرو و معتبرترین تولیدکننده‌های محصولات پروتئینی در ایران قرار گرفته و این جایگاه حاصل تلاش بی‌وقفه، تعهد به کیفیت و نوآوری در طول سالیان متمادی است.
گوشتیران همواره بر ارائه محصولاتی سالم، باکیفیت و خوش‌طعم تمرکز داشته‌ و رضایت مشتری را سرلوحه کار خود قرار داده‌ است.
رویداد ملی حکمت، فرصتی برای تأکید بر اهمیت حمایت از تولیدات داخلی و تقویت اقتصاد مقاومتی است که گوشتیران جزو برترین شرکتهای ایرانی شناخته شد.

 

 

 

 

دیدگاه خود را ثبت کنید

دیدگاه های شما

دیدگاهی بگذارید

Your email address will not be published.

آدرس کارخانه : شادآباد خیابان 17 شهریور شرکت پروتئین گستر سینا ( واحد گوشتیران )

آدرس سازمان فروش مویرگی تهران : تهران، شادآباد، خیابان 17 شهریور، میدان بور بور، خیابان نورد شمالی، روبروی شرکت آفا شیمی، سازمان فروش پخش مویرگی گوشتیران

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user