لوگو ها 1 300x300 - پیام نوروزی مدیر عامل شرکت پروتئین گستر سینا
سال نو با نسیم جان نوازی، دست عنایت خداست که دیگر بار دل و جان ما را به فردایی روشن نوید می دهد و سال کهنه با یادگارانی از تلاش های ما به گذشته می پیوندد.
گرامیان سلام
نورورز باستانی ترنمی از عشق و زیبایی، تجلی گر حال و احوالی نو و بیدار کننده دل های خداجو است. خداوند متعال را شاکریم که دیگر بار توفیق حلاوت حلول سالی دیگر را بر ایرانیان ارزانی داشت تا با تدبر و تعقل بر آنچه که گذراندیم، در سایه کرامتش دل به تلاشی افزون برای عزت، سربلندی و کامیابی ببندیم. فرارسیدن سال نو اگرچه پایانی است بریک سال تلاش صادقانه شما عزیزان، اما سرآغازی است بر یک سال کوشش و خدمتی دیگر. سال که باید همراه با امید به فردایی بهتر بر تلاش خویش بیافزاییم. در سال ۱۳۹۸ نیز برآنیم تا با بهره گیری از نیروی انسانی کارآمد و با تجربه، استفاده از کلیه منابع و امکانات موجود به گونه ای عمل کنیم که سطح رضایت مندی در راستای اهداف و برنامه های از پیش تعیین شده این صنعت عظیم ارتقا یابد و به یاری خداوند این مسیر تعالی با سرعتی بیش از پیش طی شود. به مصداق جمله <<ایام می آیند تا از شما مبارک گردند>> امیدوارم که شکوفایی بهار طبیعت، شما را به شکفتن بهارجان هایتان رهنمون شده و بهارانی همیشگی را در دل و جان شما ریشه دواند .
سایر اخبار
دیدار سفیر بلاروس و هیئت همراه روسی با مهندس شاهرخ قبادیان 1401 (مدیرعامل شرکت پروتئین‌گستر سینا)

1 دیدگاه. همین الان خارج شوید

  • سلام بنده از کارگران مرغ خانگی هستم همچنین عید را به شما تبریک میگویم و از هدایایی که برای کارگران فرستادیدممنون و تشکر میکنم امیدوارم سال خوب وخوشی داشته باشید.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید