لوگو ها 1 300x300 - ششمین جشنواره ملی برند محبوب مصرف کنندگان

ششمین جشنواره ملی برند محبوب مصرف کنندگان

ششمین جشنواره ملی برند محبوب مصرف کنندگان با مشارکت جمع کثیری از فعالان اقتصادی و بازرگانی روز دوشنبه مورخ ۲۲ مهرماه ۱۳۹۸ در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد و در طی این همایش، ضمن معرفی برند‌های محبوب سال ۱۳۹۸ منتخب گسترده‌ترین نظرسنجی مردمی در زمینه محبوبیت، از مدیران این برند‌ها قدردانی بعمل آمد .
به گزارش روابط عمومی شرکت پروتئین گستر سینا ،
در جشنواره برند محبوب که به‌صورت سالانه و با نظرسنجی از مشتریان برگزار می‌شود، برندهای برتر در گروه‌های مختلف کالا و خدمات انتخاب می‌شوند؛ طی مراسم امسال نیز  شرکت پروتئین گستر سینا واحد ( گوشتیران )  به‌عنوان برند محبوب فعال انتخاب شد .
در این همایش، آقای اسدی دبیر اجرایی همایش ضمن تاکید بر تلاش‌های انجام شده در دبیرخانه جشنواره در اجرای یک نظرسنجی مردمی عادلانه به آمار این نظرسنجی اشاره کرده و عنوان کردند: با جمع آوری ۲.۵۴۳.۹۴۳ رای مردمی در این نظرسنجی که به مدت چهار ماه به طول انجامید، برند‌های محبوب مردم در ۱۵۲ گروه کالا و خدمات شناسایی و انتخاب شدند .
ایشان به پایگاه مردمی این برند‌ها در کسب خوشنامی و جلب رضایت مصرف کنندگان اشاره کرده و اظهار امیدورای کردند این اقدامات بتواند بیش از پیش، جایگاه مصرف کنندگان را در فضای کسب و کار ارتقا بخشد و همچنین در توسعه خرید‌های مبتنی بر برند در جامعه تاثیرگذار باشد .
ششمین جشنواره ملی برند محبوب مصرف کنندگان 98 -2
سایر اخبار
برگزاری اولین دوره مراسم تجلیل از نمایندگان فروش منتخب استان تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید