لوگو ها 1 300x300 - رحلت امام خمینی (ره) را به تمام امت اسلامی تسلیت عرض می نماییم . (سال99)
رحلت امام خمینی در سال 99 را به تمام امت اسلامی تسلیت عرض می نماییم

رحلت امام خمینی (ره) را به تمام امت اسلامی تسلیت عرض می نماییم . (سال۹۹)

بسم الله الرحمن الرحیم
دیگر بار، خرداد و چهاردهمین روز آن که مصادف با رحلت ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران است ، فرا رسید و دنیا شاهد ارادت خالصانه مردم ایران اسلامی به مقام شامخ آن پیر سفر کرده است .
نام انقلاب شکوهمند اسلامی ایران همواره با نام قائد عظیم الشان آن، حضرت روح الله خمینی(ره) عجین شده است. بزرگ مردی که تنها به پشتوانه ایمان، اعتقاد و آزادگی و به پشتوانه ملت همیشه در صحنه ایران، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را برای ایران به ارمغان آورد و فصل نوینی فرا روی تاریخ کشور عزیزمان گشود .
قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ نیز نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران است. ۵۷ سال پیش، جمعی از مردان و زنان انقلابی و ایثارگر جان خویش را در طبق اخلاص نهاده و به تأسی از مولای خود حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و با نثار خون خود سند آزادگی و استقلال مردمان این مرز و بوم را امضاء کردند و امروز بیش از پیش آوازه انقلاب شکوهمند اسلامی در جهان طنین انداز شده و آرمان‌های والای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با عبور از مرزهای جغرافیایی به عمق دل‌های سایر آزادیخواهان جهان نفوذ کرده و به ثمر نشسته است .
شرکت پروتئین گستر سینا ضمن بزرگداشت و ادای احترام به روح بلند و ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای گرانقدر قیام خونین ١٥ خرداد ، سی و یکمین سالروز فقدان جانگداز حضرت امام خمینی(ره) را به محضر مبارک امام عصر(عج) ، مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه‌ای(مدظّله العالی) به عنوان جانشین صالح و برحق آن امام عزیز و مردم سراسر ایران اسلامی تسلیت می‌گوییم و امیدوارم بتوانیم پاسدار آرمان‌های والای امام راحل (ره) و خون پاک شهدای والامقام باشیم و برای اعتلای این نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی تلاش کنیم .
روابط عمومی شرکت پروتئین گستر سینا
سایر اخبار
روز درختکاری در پروتئین گستر سینا در سال 97

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید