لوگو ها 1 300x300 - دومین رویداد ملی ایده بازار خوراک و نوشیدنی
به گزارش واحد روابط عمومی شرکت پروتئین گستر سینا ،
دومین رویداد ملی ایده بازار خوراک و نوشیدنی با حضور نمایندگان واحد های تحقیق و توسعه  و فروش شرکت پروتئین گستر سینا ، مورخ ۹۷/۰۸/۲۳ در دانشگاه صنعتی امیر کبیر  برگزار گردید در این رویداد ۶ ایده جدید توسط شرکت کنندگان مطرح گردید.
مدیر امور فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی  حمیدرضا مقیمی گفت:
این جشنواره در راستای همکاری دو دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و صنعتی امیرکبیر با ایده پردازان در دو بخش فنی مهندسی و سلامت و بهداشت برگزار گردید
ایده پردازان ایده های خود را در بازۀ زمانی مشخص معرفی نمودند که در صورت تایید، ایده ها مورد حمایت سرمایه گذاران قرارخواهد گرفت و در نهایت تبدیل به محصول می گردد.
دبیر علمی دومین رویداد ملی ایده بازار خوراک و نوشیدنی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در پایان از افزایش رشد کیفی ایده‌های مطرح شده نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت : ایده بازار امسال با هدف توسعه سلامت صورت پذیرفته و این نکته حائز اهمیت است که  در بخش داوری علاوه بر دانشگاهیان، جمعی از صنایع و کارخانجات نیز حضور دارند .
طرح های مطرح شده در این ایده بازار شامل: « شیرین کننده گیاهی کم کالری جایگزین شکر »، « پودر عدسک آبی »، « دسر نوشیدنی سینبیوتیک »، « محصولات غذایی فراسودمند مخصوص سالمندان و بیماران  »، « گرین لقمه »، « مافین غنی شده با عناب » که به ترتیب رتبه های اول تا ششم را کسب کردند می باشد .
سایر اخبار
تسلیت رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن (ع) و امام رضا (ع) در سال 99

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید