لوگو ها 1 300x300 - حضور سینا پروتئین در دومین جشنواره ملی صنعت سلامت محور
به گزارش واحد روابط عمومی شرکت پروتئین گستر سینا ، دومین جشنواره ملی صنعت سلامت محور با رویکرد ارتقای سلامت محصولات و خدمات در تاریخ ششم شهریور ماه ۹۷ در محل مرکز همایش‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با حضور ۱۰۰ شرکت در صنایع مختلف دارویی ، غذایی ، شوینده ، آرایشی و بهداشتی برگزار گردید.
در این همایش جناب آقای دکتر تقدیسی ( ریاست انجمن آموزش بهداشت و ارتقای سلامت ایران ) ، جناب آقای دکتر غلامرضا اصغری ( معاون وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و رئیس سازمان غذا و دارو )  و جناب آقای دکتر صادقی نیارکی ( مدیر کل دفتر صنایع غذایی ، دارویی و بهداشتی وزارت صنعت ، معدن و تجارت ) و سایر مقامات عالی و مسئولین بخش سلامت کشور حضور داشتند که در خصوص ارتقای سطح آگاهی ، نگرش و فرهنگ مصرف‌کننده و توسعه فرهنگ مسئولیت پذیری تولیدکنندگان در خصوص ویژگی محصولات ، جدیدترین دستاوردهای محصولات سالم و ارگانیک ، افزایش سهم تحقیق و توسعه و … به ایراد سخنرانی پرداختند .
دومین جشنواره ملی صنعت سلامت محور 2
دومین جشنواره ملی صنعت سلامت محور 3
شرکت پروتئین گستر سینا با معرفی دو محصول سوسیس مکزیکی با برند گوشتیران و ماهی سی‌باس با برند ماهیران در این جشنواره حضور یافت .
همچنین در پایان مراسم با اهدا لوح و تندیس به ۵۸ شرکت ، از واحدهای برتر حضور یافته در جشنواره تقدیر به عمل آمد که شرکت پروتئین گسترسینا موفق به دریافت تندیس بلورین گردید . لازم به ذکر است انتخاب شرکت‌ها بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته از مستندات ارائه شده صورت پذیرفته بود .
دومین جشنواره ملی صنعت سلامت محور 5
دومین جشنواره ملی صنعت سلامت محور 4
سایر اخبار
بازدید مهندس محسن طیبی مدیر عامل شرکت پروتئین گستر سینا از واحد های ( ماهیران - کشتارگاه صنعتی ارومیه - مرغ مادر خرمدره )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید