لوگو ها 1 300x300 - برگزاری اولین دوره مراسم تجلیل از نمایندگان فروش منتخب استان تهران

برگزاری اولین دوره مراسم تجلیل از نمایندگان فروش منتخب استان تهران

برگزاری اولین دوره مراسم تجلیل از نمایندگان فروش منتخب استان تهران به همراه برگزاری همایش یک روزه آشنایی با اصول کلی روش تولید فرآورده های گوشتی .
به گزارش واحد روابط عمومی شركت پروتئين گستر سينا ، همایش یک روزه آشنایی با روش تولید فرآورده های گوشتی و روش نگهداری آنها همراه با مراسم تجلیل از نمایندگان منتخب فروش استان تهران با همکاری واحد تحقیقات بازار و واحد فروش شرکت پروتئين گستر سينا واحد ( گوشتیران ) در تاریخ بیست و هفتم بهمن ماه برگزار گردید .
در ابتدای این مراسم با حضور مدیریت محترم عامل، جناب آقای سید محمدرضا حسینی، مدیریت محترم کارخانه جناب آقای دکتر خرم و مدیران واحدهای فروش و تولید، جلسه پرسش و پاسخ در فضای بسیار صمیمی برگزار گردید و تمامی نظرات ارائه شده از سوی نمایندگان ثبت گردید .
در ادامه، پس از معرفی محصولات جدید و بازدید از سالن تولید شرکت گوشتیران، دوره آموزشی روش های تولید فرآورده های گوشتی توسط سرکارخانم دكتر خاکی، مسئول تحقیقات بازار برگزار گردید .
در پایان مراسم مدیریت محترم عامل با اهدای جوایز و تقدیرنامه از زحمات نمایندگان قدردانی نمودند و اظهار امیدواری کردند تا با تداوم برگزاری این گونه دوره ها و برقراری ارتباط مستمر با نمایندگان، مسیر تعالی و پیشرفت هر چه بیشتر در زمینه تولید محصولات را طی کنند .
لازم به ذکر است دوره های مربوط به دیگر نمایندگان استان تهران و هم چنین نمایندگان شهرستان ها به زودی برگزار خواهد شد .
برگزاری اولین دوره مراسم تجلیل از نمایندگان فروش منتخب استان تهران 2
سایر اخبار
بازدید ارزیابان هفتمین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت از شرکت پروتئین گستر سینا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید