لوگو ها 1 300x300 - پیام تبریک نوروز 99 جناب آقای مهندس سید محمد رضا حسینی مدیر عامل شرکت پروتئین گستر سینا
پیام تبریک نوروز 99 مهندس سید محمد رضا حسینی

پیام تبریک نوروز ۹۹ جناب آقای مهندس سید محمد رضا حسینی مدیر عامل شرکت پروتئین گستر سینا

متن پیام جناب آقای مهندس سید محمد رضا حسینی :
“یا مقلّب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار یا محوّل الحول و الاحوال حوّل حالنا الى احسن الحال”
ای که قلب‎ها را به سمت کمال دگرگون می‎سازی و چشم‌ها را بسوی خود می‎دوزی از تو می‎خواهیم که قلوبمان را متحول کرده و بر دین خود استوارمان سازی و دیدگان دلمان را به نور معرفت و شناخت خودت بصیرت بخشی .
گرامیان سلام ،
اکنون که زمین و زمان جامه نو بر تن می‌کند و بهار طبیعت فرا می‌رسد ، حمد و سپاس پروردگار منان را که در سایه الطاف بیکرانش ، شرکت پروتئین گستر سینا توانست با سعی و تلاش بی‌وقفه برای رسیدن به اهداف عالی خود در راستای حمایت از کار و تولید ملی ، خدمت در عرصه تولید دست یابد .
امید است با پشتوانه تجربه، اراده محکم و دستان توانای پرسنل ارزشمند این شرکت، در سال ۱۳۹۹ با همدلی و تولید بیشتر یکی از مهمترین رسالت های شرکت پروتئین گستر سینا را به انجام رسانده و شاهد نقش آفرینی بیش از پیش در توسعه و رونق اقتصادی کشور عزیزمان باشیم.
اینجانب با گرامیداشت یاد امام راحل عظیم الشأن(ره)، شهدای گرانقدر و آرزوی سلامتی رهبر عزیزمان، حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، فرارسیدن بهار طبیعت و عید نوروز را به همه شما عزیزان و خانواده محترم تان تبریک و تهنیت می گویم و از خدای بزرگ سالی همراه با سرافرازی، بهرورزی و سعادت برایتان آرزو می کنم .
سایر اخبار
عید سعید فطر بر تمام مسلمانان جهان مبارک (سال99)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید