لوگو ها 1 300x300 - همایش بزرگ تخصصی ماهی سی باس در هتل اوین
همایش بزرگ تخصصی ماهی سی باس در هتل اوین 3
همایش بزرگ تخصصی ماهی سی باس در هتل اوین 2
به گزارش واحد روابط عمومی شرکت پروتئین گستر سینا ،
همایش تخصصی ماهی سی­ باس در تاریخ ۲۹ مهرماه ۱۳۹۷در ساختمان کوه نور در محل هتل اوین برگزار گردید . در این همایش که با حضور جمعی از مدیران ارشد هتل­های بزرگ تهران ، فروشگاههای زنجیره­ای و نهادهای دولتی از جمله فروشگاههای اتکا ، سازمان خرید سپاه و کترینگ­­های هواپیمایی برگزار شد ، چندین نفر از مدیران واحد ماهیران و اساتید مدعو از دانشگاههای تهران و گرگان در ارتباط با معرفی ماهی سی­ باس آسیایی و پرورش آن در قفس­های دریایی سخنرانی­هایی را ایراد نمودند . در ابتدای این سخنرانی جناب آقای دکتر یوسفی مدیر تولید پرورش ماهی در قفس، به شیوه پرورش ماهی سی­ باس در قفس اشاره­ای داشتند و پس از آن خانم دکتر چناری مدیر تحقیق و توسعه ماهیران ، به معرفی ماهی سی­ باس و تاریخچه پرورش آن در دنیا پرداختند ، در ادامه این همایش ، جناب آقای دکتر توسلی رئیس هیت مدیره و مدیر پروژه ماهیران ، حضار را در جریان پیشرفت پروژه و موفقیت­های آن قرار دادند .
در انتها جناب آقای مهندس حاتمی ، مدیر بازرگانی شرکت پروتئین گستر سینا به همراه تیم فروش با مدیران ارشد هتل­ها ، رستوران­ها و فروشگاه­ها پنل­های تخصصی فروش ماهی سی ­باس را برگزار نمودند .
در راستای این نشست جناب آقای دکتر حقیقی قائم ‌مقام سازمان شیلات ایران که مجری طرح پرورش ماهی در قفس کشور می­باشد به ذکر آمار و ارقامی در دنیا در ارتباط با پرورش این ماهی ارائه دادند و بیان نمودند در حال حاضر با توجه به کمبود منابع آب شیرین، این شیوه پرورش یکی از به صرفه ­ترین و سالم­ترین روشها برای پرورش ماهی و سایر آبزیان در دنیا می باشد .
در حاشیه این نشست برای معرفی و آشنایی افراد با طعم و مزه ماهی سی­باس، این ماهی به چند صورت ماهی کباب ، سرخ شده ، قلیه ماهی ، سوسیس و کالباس ماهی سرو و از مهمانان پذیرایی شد . لازم به ذکر است ، در واحد تحقیق و توسعه ماهیران ، کتابی با عنوان آشپزی با ماهی سی­باس با همکاری جناب آقای شاپور اسکندری ( سرآشپز شرکت پروتئین گستر سینا ) تالیف و چاپ گردید و به همراه بسته اهدایی به مهمانان تقدیم شد .
همایش بزرگ تخصصی ماهی سی باس در هتل اوین 1
همایش بزرگ تخصصی ماهی سی باس در هتل اوین 4
همایش بزرگ تخصصی ماهی سی باس در هتل اوین 6
همایش بزرگ تخصصی ماهی سی باس در هتل اوین 5
سایر اخبار
ولادت پیامبر اکرم و امام صادق (ع) ( سال 99 )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید