لوگو ها 1 300x300 - نخستین جشنواره فستیوال غذا‌های دریایی 98

نخستین جشنواره فستیوال غذا‌های دریایی ۹۸

به گزارش روابط عمومی شرکت پروتئین گستر سینا
نخستین جشنواره غذا‌های دریایی که به مدت ٢روز در ساحل دریاچه اوان منطقه الموت قزوین، با حضور٦١ نفر شرکت کننده از استان‌های مختلف اعم از قزوین، تهران، البرز، گیلان و مازندران مهارت خود را در طبخ غذا‌های دریایی به معرض نمایش گذاشتند.
آموزش ماهیگیری به شرکت کنندگان، آموزش طبخ غذا‌های دریایی و برگزاری مسابقه ماهیگیری از دیگر بخش‌های این جشنواره تفریحی بود. این جشنواره توسط بخش خصوصی (شرکت آنلاین ماهی) با همکاری میراث فرهنگی استان قزوین، اداره کل محیط زیست استان و شیلات ایران برگزار شد. در این فستیوال دو روزه، شرکت پروتئین گستر سینا (ماهیران)، شرکت ماهیسا و نان آوران به عنوان حامیان این جشنواره و با ارائه محصولات خود به شرکت کنندگان، حضور داشتند.
شرکت ماهیران به عنوان یکی از شرکتهای مطرح در حوزه پرورش ماهی در قفس، سعی بر آن داشت تا بتواند علاوه بر آشنایی افراد با این شیوه نوین پرورش، به معرفی برند ماهیران و معرفی کیفیت بالای فیله ماهی سی باس پرورش یافته در قفس بپردازد. در این فستیوال، شرکت ماهیسا نیز با ارائه محصولات فرآوری شده ماهی شامل سوسیس و کالباس ماهی حضوری پررنگ داشت. از آنجایی که سرانه مصرف ماهی در کشور پایین تر از حد استاندارد جهانی میباشد برگزاری چنین جشنواره هایی با هدف آشنایی و تشویق مردم به مصرف آبزیان میتواند نقش موثری در رسیدن به این اهداف داشته باشد. در پایان، با ارائه لوح تقدیر، از حامیان این برنامه قدردانی به عمل آمد.
سایر اخبار
بازدید جناب آقای مهندس سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان از فاز اول پروژه ماهیران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید