لوگو ها 1 300x300 - شرکت پروتئین گستر سینا ( گوشتیران ) بنا به تقاضای مشتریان خود ، مفتخر است دستگاه دارفرش ( اسکین پک ) را به خط تولید خود اضافه نماید .
دستگاه-دارفرش

شرکت پروتئین گستر سینا ( گوشتیران ) بنا به تقاضای مشتریان خود ، مفتخر است دستگاه دارفرش ( اسکین پک ) را به خط تولید خود اضافه نماید .

به گزارش واحد روابط عمومی شرکت پروتئین گستر سینا ( گوشتیران )  بنا به تقاضای مشتریان خود ،  مفتخر است  دستگاه دارفرش ( اسکین پک )  را به خط تولید خود اضافه نماید .

  یکی از مهم ترین بخش ها در صنعت تولید مواد غذایی ، گوشت و غیره ، بسته بندی آنها به شیوه استاندارد می باشد .

بسته بندی این مواد باید به گونه ای انجام شوند که نه تنها ظاهر مواد داخل بسته دچار تغییر نشود ، بلکه هوای داخل آن نباید منجر به خرابی و فساد آنها شود .

دستگاه دارفرش یا اسکین پک از جمله دستگاه های مورد استفاده برای این منظور می باشد ، که علاوه بر بسته بندی وکیوم و ایجاد خلا را نیز در بسته ایجاد می کند .

با توجه به اینکه روند بسته بندی ، از دستگاه دارفرش برای بسته بندی گوشت ، سوسیس ، کالباس ، مرغ و ماهی ، ، میگو و غیره استفاده میشود .

روند کلی نحوه بسته بندی در تمام این تجیزات مشابه هم می باشد ، اما از نظر سرعت بسته بندی و اندازه و ابعاد انواع مختلفی از این دستگاها توسط برندهای مختلف طراحی و تولید میشود .

سایر اخبار
تندیس زرین برند محبوب 1399

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید