لوگو ها 1 300x300 - دیدار مرغداران ارومیه با اعضای هیات مدیره در سال 98

دیدار مرغداران ارومیه با اعضای هیات مدیره در سال ۹۸

نشست مدیر عامل شرکت پروتئین گستر سینا و اعضای هیئت مدیره با مرغداران  مرکز ارومیه
طبق گزارش روابط عمومی شركت پروتئين گسترسینا
 مرغداران در نشستی صمیمی ، با اعضای هیئت مدیره شرکت پروتئین گستر سینا ، راههای افزایش همکاریها و حل مشکلات روز این صنعت را مورد بررسی قرار دادند .
با توجه  به مشکلات بسیاری که در این حوزه از صنعت دام طیور وجود دارد در این نشست اعضا به بیان مشکلات  مرغداران و راه حل های آنها  پرداختند .
در ادامه سید محمد رضا حسینی مدیر عامل و نایب  رئیس هیات مدیره افزود: مرغداران ارومیه به منظور توسعه  ابعاد مختلف صنعت مرغ کشور در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی و آشنایی هرچه بیشتر مرغداران عزیز با ویژگیهای ممتاز بعنوان اقتصادی ترین صنعت مرغ و همچنین معرفی توانمندیها و جایگاه مرغداران در صنعت مرغ ایران ، نسبت به برگزاری جلسات هم اندیشی و نشستهای صمیمانه با صاحبان این صنعت در استان باید اقدام نمود ، که در  این نشست ، مسایل و مشکلات مبتلا به مرغداران ، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت که توسط سید محمد رضا حسینی مدیر عامل و نایب  رئیس هیات مدیره توصیه‌های لازم در زمینه حل و فصل معضلات ، ارائه گردید.
وی در پایان خاطرنشان کرد :  امیدوارم هرچه سریع تر تعامل و گفتگوهای سازنده و نیز عزم و همت والای کلیه متولیان صنعت مرغداران ، شاهد توسعه و شکوفایی روزافزون  دومین صنعت مهم  و استراتژیک کشور باشند .
نشست اعضای هیئت مدیره با مرغداران مرکز ارومیه در سال 98 - 2
سایر اخبار
بازدید ارزیابان هفتمین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت از شرکت پروتئین گستر سینا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید