لوگو ها 1 300x300 - تندیس زرین برند محبوب 1399
تندیس زرین برند محبوب 1399 - 2

تندیس زرین برند محبوب ۱۳۹۹

هفتمین جشنواره ملی برند محبوب مصرف کنندگان با مشارکت جمع کثیری از فعالان اقتصادی و بازرگانی روز چهارشنبه مورخ ۲۹ مرداد ماه ۱۳۹۹ در مرکز همایشهای بین المللی رایزن برگزار شد و در طی این همایش، ضمن معرفی برند‌های محبوب سال ۱۳۹۹منتخب گسترده‌ترین نظرسنجی مردمی در زمینه محبوبیت، از مدیران این برند‌ها قدردانی بعمل آمد .
به گزارش روابط عمومی شرکت پروتئین گستر سینا ،
در جشنواره برند محبوب که به‌صورت سالانه و با نظرسنجی از مشتریان برگزار می‌شود، برندهای برتر در گروه‌های مختلف کالا و خدمات انتخاب می‌شوند؛ طی مراسم امسال نیز  شرکت پروتئین گستر سینا واحد ( گوشتیران )  به‌عنوان برند محبوب فعال انتخاب شد .
در این همایش، آقای اسدی دبیر اجرایی همایش ضمن اشاره به اجراي نظرسنجي این دوره جشنواره در بستر شبكه اجتماعي اينستاگرام اظهار داشت : در این نظرسنجی ، هواداران و مشتریان وفادار هر یک از برندها، ضمن اعلام حمایت و رای دادن به برندهای محبوب خود، زمینه انتخاب این برندها را به عنوان برند محبوب بازار ایران فراهم خواهند آورد .
در ادامه گفت : در این جشنواره از نظرسنجی کاربران برای شناسایی میزان محبوبیت شرکت‌های فعال در هر یک از گروه‌های کالا و خدمات استفاده می‌شود . شرکت‌کنندگان در نظرسنجی که استفاده‌کنندگان از این برندها هستند ، با توجه به ویژگی‌های تأثیرگذار در محبوبیت یک برند ، آن‌ها را در گروه‌های مختلف رتبه‌بندی می‌کنند .
تندیس زرین برند محبوب 1399 - 1
گواهینامه برند محبوب 1399 - 1
سایر اخبار
ولادت حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار ( سال 99 )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید