لوگو ها 1 300x300 - بازدید رؤسای اداره نظارت بر مواد غذایی دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران و تهران از شرکت پروتئین گستر سینا

بازدید رؤسای اداره نظارت بر مواد غذایی دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران و تهران از شرکت پروتئین گستر سینا

به گزارش واحد روابط عمومی شرکت پروتئین گستر سینا
به نقل از واحد تحقیق و توسعه ، رؤسای اداره نظارت برمواد غذایی دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران و تهران با هیئت  همراه ، و به هدف آشنایی کارشناسان آن معاونت محترم از نحوه تولید فرآورده‌های گوشتی ، از کارخانه گوشتیران بازدید بعمل آوردند . در این بازدید که با حضور مدیران شرکت پروتئین گستر سینا صورت گرفت ، روند تولید انواع سوسیس و کالباس ، همبرگر ، ناگت مورد بررسی قرار گرفت و نشستی در ارتباط با چالش‌ها و مشکلات این صنعت برگزار گردید .
بازدید رؤسای اداره نظارت بر مواد غذایی دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران و تهران 2
که طی این نشست جناب آقای دکتر یوسفی مدیر پروژه پرورش ماهی در قفس ( ماهیران ) درباره این طرح ملی نیز توضیحاتی ارائه نمودند که شرکت پروتئین گستر سینا ، در حال احداث شهرک آبزیان با چهار زیر مجموعه در استان بوشهر می باشد . این زیر مجموعه ها عبارتنداز : مزرعه پرورش ماهی در قفس با ظرفیت ۲۰ هزار تن در سال ، کارخانه تولید خوراک آبزیان ، کارگاه تکثیر ماهیان دریایی و کارخانه عمل آوری محصولات آبزی و همچنین احداث این مجموعه در قالب یک شهرک موجبات خودکفایی کشور و رونق صنعت شیلات را فراهم می سازد و در کنار تولید پروتئین مورد نیاز کشور ، موجب حمایت از بخش خصوصی و نیز اشتغال زایی می گردد.
سایر اخبار
انتقال قفس ها و تورهای واحد ماهیران برای پشتیبانی و خدمات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید