لوگو ها 1 300x300 - ذخیره سازی 2 میلیون و دویست هزار قطعه بچه ماهی سی باس آسیایی در واحد ماهیران

ذخیره سازی ۲ میلیون و دویست هزار قطعه بچه ماهی سی باس آسیایی در واحد ماهیران

مهندس افشاری 1

به گزارش واحد روابط عمومی شرکت پروتئین گستر سینا و به نقل از جناب آقای مهندس افشاری مدیر اجرایی ماهیران؛

از تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری تا کنون و با حاکم بودن شرایط جوی مساعد، واحد ماهیران با یک فروند لندینگ کرافت موفق به ذخیره سازی ۲ میلیون و دویست هزار قطعه بچه ماهی سی باس آسیایی طی مدت ۲۰ روز در قفسهای مورینگ ۲ شده است. در صورت حاکم بودن شرایط جوی مناسب، این واحد قادر به ذخیره سازی بچه ماهی سی باس آسیایی تا سقف ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار خواهد بود. جناب آقای افشاری صید ۱۵۰۰ تن ماهی سی باس آسیایی در سایزهای ۳۰۰، ۴۰۰، ۵۰۰، ۶۰۰ و بالای ۶۰۰ گرم، بنابر تقاضای بازار تا پایان سال جاری را پیش بینی کرده اند.
ایشان در ادامه افزودند که با مساعد بودن شرایط جوی در شهریور ماه سال جاری بنا بر دستور مدیر عامل محترم شرکت پروتئین گستر سینا جناب آقای دکتر توسلی، صید ماهی از قفس ۳ واقع در مورینگ اول انجام می پذیرد. خبرها و اطلاعات تکمیلی در خصوص میزان صید ماهی سی باس آسیایی متعاقباً اعلام می گردد.
جناب آقای مهندس افشاری در انتها افزودند که واحد ماهیران با دپوی  ۲۲ تن غذای بچه ماهی سی باس آسیایی در یک فروند کشتی تجاری و پهلو گیری در کنار مزرعه پرورش ماهی در قفس نسبت به غذا دهی بچه ماهی های ذخیره شده اقدام نموده است.
سایر اخبار
پیام تبریک مهندس قبادیان مدیرعامل شرکت پروتئین گسترسینا (گوشتیران) به مناسبت عیدنوروز باستانی1402

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید