لوگو ها 1 300x300 - حضور شرکت سینا پروتئین ( گوشتیران - ماهیران - مرغ خانگی - اطمینان ) در نمایشگاه بین المللی آگروفود 2018

حضور شرکت سینا پروتئین ( گوشتیران – ماهیران – مرغ خانگی – اطمینان ) در نمایشگاه بین المللی آگروفود ۲۰۱۸

حضور شرکت سینا پروتئین ( گوشتیران – ماهیران – مرغ خانگی – اطمینان ) در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی آگروفود
به گزارش روابط عمومی شرکت پروتئین گستر سینا ، بیست و پنجمین نمایشگاه صنایع غذایی ایران آگروفود  ۲۰۱۸ (Agrofood) که بطور تخصصی در زمینه صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته می باشد برند سینا پروتئین که شامل واحد های بزرگ گوشتیران – ماهیران – کشتارگاه صنعتی ارومیه و مرغ مادر خرمدره را شامل می شود حضوری فعال داشت و این رویداد تخصصی نقش مهمی در تبادل اطلاعات فنی، بازرگانی و آشنایی صاحبان صنایع و پژوهشگران داخلی با آخرین دستاوردهای صنعتی و فن آوری روز جهان را دارا می باشد. همچنین موجب می گردد تا قدرت تولید داخلی و صادرات محک زده شود و بستر مناسب برای آن فراهم گردد.
در این نمایشگاه بیش از ۱۲۰۰ شرکت داخلی و خارجی حضور داشتند که جدیدترین مواد اولیه، کالاها، تولیدات و خدمات خود را عرضه کردند.
شرکت سینا پروتئین در نمایشگاه آگروفود 2018 - 2
بنابراین گزارش دستاورد شرکت پروتئین گستر سینا (گوشتیران – ماهیران – مرغ خانگی – اطمینان ) از حضور در این نمایشگاه ارتباط مستقیم و رو در رو با مصرف کنندگان ،نمایندگان شرکت و تأمین کنندگان خرید و همچنین معرفی محصولات جدید  به مخاطبان بود که مورد استقبال کم نظیر مخاطبان قرار گرفت.
شرکت سینا پروتئین در نمایشگاه آگروفود 2018 - 3
سایر اخبار
دومین رویداد ملی ایده بازار خوراک و نوشیدنی

1 دیدگاه. همین الان خارج شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید