لوگو ها 1 300x300 - جشن تکلیف فرزندان پرسنل گوشتیران و جشن بزرگ چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

جشن تکلیف فرزندان پرسنل گوشتیران و جشن بزرگ چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

طبق گزارش روابط عمومی و واحد فرهنگی شركت پروتئين گستر سينا ( گوشتیران )
جشن تکلیف فرزندان پرسنل گوشتیران و جشن بزرگ چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مدیران ارشد واحد گوشتیران و فرمانده حوزه امام جعفر صادق (ع) جناب آقای سرهنگ تکلو و به همراه حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا رجب پور  برگزار گردید .
کربلائی علی اصغر اسکندری ، با بیان اینکه دانش آموزان باید بدانند که خداوند متعال نگاهی ویژه ای به آنان دارد ، گفت: برگزاری این جشن در معرفی تکالیف دینی و اعتقادی دانش آموزان نقش موثری دارد .
وی عنوان کرد : روز رسیدن به تکلیف برای انسان عید محسوب می شود ، برگزاری جشن تکلیف برای حفظ نظام ارزشی و تربیتی جامعه از جایگاه مهمی برخوردار است .
وی یادآورشد دانش آموزان با رسیدن به سن تکلیف باید واجبات را انجام دهند و از محرمات و گناهان دوری و با پیروی از دستورات الهی راه خوشبختی را پیدا کنند .
وی با اشاره به اینکه ۲۲  بهمن یادآور حرکت عظیم ملت ایران بود که در تاریخ ماندگار شد ، نتایج این نهضت بزرگ هر روز روشن‌تر می‌شود و از این جهت حفظ و تداوم آن بسیار مهم است. ملت ایران که خود انقلاب را ایجاد کردند باید از آن نیز صیانت کنند .
وی افزود : درباره اهمیت حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، همه می‌دانند که انقلاب اسلامی با حضور وسیع مردم شکل گرفت و با مردم پیروز شد . انقلاب اسلامی از خود مردم است ، البته امام (ره) خوب رهبری کردند ، ولی رهبری حکومت اسلامی بدون حضور مردم کاری نمی‌تواند انجام دهد .
در این مراسم با شکوه از شرکت کنندگان در جشن با شیرینی و میوه  پذیرایی شد .
جشن تکلیف فرزندان پرسنل گوشتیران و جشن بزرگ چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی - 2
سایر اخبار
ولادت امام حسن عسکری ( سال 99 )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید